понеделник, 26 ноември 2012 г.

Денят в който те срещнах.

Помня онзи момент в който той се появи в живота ми.Всичко стана толкова спонтано.Не ми беше минало през ума, че това ще е момчето в което ще се влюбя толкова искрено и силно. След този ден.Този ден в който го видях и го погледнах в очите.. аз се влюбих... дори не тогава .. го разбрах след време .. а аз просто не мога, не мога и ден без да го видя.. не го ли видя, сякаш не съм завършена.Денят ми .. не е завършен. Без да докосна ръцете с които обичам да ме прегръща, без да целуна сладките му устни.. без да погледна в прекрасните му очи.. И нека това не свършва.. нека продължи, дори да те няма.Защото ти .. ти остави една прекрасна следа в сърцето ми .. една красива истинска, чиста любов за години напред.

Няма коментари:

Публикуване на коментар